Grahan Aur Huroof e Swamat Ke Tilism ( The Talisman Of Mute Letters And Eclipse)
Grahan ka waqt ghair mubarak hota hai is waqt woh tama aamal
kiye ja skte hain khas taur se zaban bandi waghaira agar apne dushmano aur
mukhalifon ki zaban bandi karna maqsood ho jis se izzat o shohrat ko nuqsan
pohach raha ho ism qabidh ki ek musallas kali siyahi se likh kar bakri ki
khopdi me rakh kar ya munh me rakh kar bandh de aur darya me phenk de dushman
ki zaban band ho jayegi
یا
عطر ائیل بحق یاقابض یا اسرافیل
300
|
305
|
298
|
299
|
301
|
303
|
304
|
297
|
302
|
naqsh likh kar zeil ki azimat niche likhe بستم بستم زبان فلاں بن فلاں بستم ہوش عقل گوش فہم عقل دل و شش صدوششت اعضائے بدن فلاں بن فلاں ازبدگفتن وبد خواستن وشروفساد فی حق فلاں بن فلاں بحق صم بکم عمی فھم لا یر جعون۔pehle fulan bin fulan ki jagah maqsad ka nam aur dusre fulan bin fulan ki jagah apna nam likhen grahan me huroof swamat ki zakat de sakte hain sardard, dant dard, aur jis qadar bhi aamal bandish ke hai inki zakat isme ada ki jati hai baaz haqaiq ko chhupana bhi kufran e nemat hai main amar ka aetraf karta hu ke mere Allah ne jo huroof ka ilm mujhe apne khazana e ghaib se dia hai dunya me koi bashar bhi mere in uloom ka ustad nahi alahamdulillah. huroof ki kai qisme hain Noorani,Zulmani,Natiq ,Swamat Shifa o Illat ki chand qisme aisi hain jinse tilism bante hain aur in huroof me Allah tala fauri asar paida karta hai huroof e swamat ka jo tariqa main bayan karunga yeh tariqa nayab aur mujarrab hain sab se pehle main un logo ko mubarak bad deta hu jin ho ne grahan ,me huroof e swamat ki zakat di iske bad dua deta hun Baari tala unki mehnat ke ewaz unko taseer ata farmaye aameen.khilqat ko faiz de sake huroof e swamat se jo mukhtalif maqasid ke be maane huroof bante hain main inko tilismi alfaaz kehta hu ek to islye ke iske maane nahi hote dusra is liye ke khamosh kaam karte hain yani ada nahi karne parte .jin logo ne zakat di hai unke liye lazim hai rozana 13 dafa inhe likh lia kare taake zakat qaim rahe yeh tera dafa ek muddat tak likhe jab tak in huroof ki quwat ki zarurat samjhe yad rakhe ke is ilm se amal karte waqt kabhi nahi bolna chahye jawab majburan dena ho to ishare se de agar bolenge to amal khatam hojayega agar zakat ke dauran bhi ksi sahab ne gar bat ki ho to unki zakat bhi ada na hui maine insani zarooryat ke chauthai hisse me huroof e swamat ko qabiz paya hai aise aise kaam liye jo namumkin nazar aate they aur bahut mushkil aur takleefdah they agar apne bhi samajh boojh se kaam lia to chauthai zarooryat e insaani bhi waqai pura kar sakenge amal me sirf ek bat ko yaad rakhe jis gharaz ki khatir amal karta ho uski satar intehai mukhtasar aur jaame honi chahiye jo nafo o asbat ki soorat ko bhi waazeh karti ho huroof e swamat sirf bandish ke kaam aate hain aur ksi jagah kaam nalen tariqa iska yeh hai maqsad ki satar alahida alahida hurfon me likhe dusri satarvme huroof e swamat likhen aba ek huroof swamat ka ek maqsad ka lekar tamam huroof ko apas me imtezaj de kar ek teesri satar tyar kare aar maqsad ki satar taweel hai to huroof e swamat ki satar dobara shuru karde auar bar bar bhi le sakte hain hatta lke tamam satar mqsad ke huroof khatam ho jayen yeh yaad rakhe ke huroof e swamat isi tarteeb se aayenge jaisa ke maine likhe hain.
ا ح د ر س ص ط ع ک ل م و ہ
in tamam huroof ke char char kalme banaye dard e sar bandhna
ho to satar yuon banaye
۔بستم
درد سر، درد نہ ہو۔
دوسری سطر میں حرو ف صو امت لکھیں اور امتزاج دیں۔
سطر امتزاج: ب س ت م د ر د س ر د ر و ن ہ ہ و
ا ح د ر س ص ط ع ک ل م و ہ ا ح د
ا ب ح س د ت ر م س و ص ر ط د
ع س ک ر ل د م ر و د ہ ن ا ہ ح ہ د و
دوسری سطر میں حرو ف صو امت لکھیں اور امتزاج دیں۔
سطر امتزاج: ب س ت م د ر د س ر د ر و ن ہ ہ و
ا ح د ر س ص ط ع ک ل م و ہ ا ح د
ا ب ح س د ت ر م س و ص ر ط د
ع س ک ر ل د م ر و د ہ ن ا ہ ح ہ د و
ab char char huroof ke kalimat banao isi tilismi satar ko
likh kar mariz ke sar par bandh de yeh yad rakhe ke iska asar 24 ghante ke
andar asar zahir hona chahye agar zahir nahi ho to koi ghlati zaroor hui hai jo
log in huroof se kaam lena chahen woh ek diary rakhe jisme apne tajarbat
likhen ghar zaroori aur ghair sharai umoor ke liye kabhi ijazat nahi dunga,na
is bat ki ijazat dunga ke bat bat par logo ki zaban bandi karo ya unko saza do
ha jab mamla sar se guzar jaye to apna intezam karna chahye yeh ilm karamat se
hai main baaz auqat farsi me satar likhta hu baaz auqat arbi me aur baaz
auqat urdu me jis trah mujhe bandish behtar maloom hoti hai kar guzarta hun is
amal ke tariq e kaar ko likhne ke liye maine woh tamam kaghzat talash karke
nikale hain jin par logo ke kaamo ka hal tha aur maine satoor qaim ki thi yeh
apke liye likhi jarahi hai taake maqsad ke liye satar tyar karne ka tariqa
aajaye
aur woh faham paida hojaye jo satar banane ke liye
zaroori hai. yeh mukhtalif qisam ki bandishe hain inme beshumar maqasid aagaye
admi ka bandhna ,bher bakri ka bandhna taake bhage nahi ,admi aur aurat ke
aazaye tanasul ko bandhna ,talwar ko bandhna ,kheti bandhna, musafir ko bandhna
,janwaro ki paidaish bandhna,sawari ko bandhna, kisi ki khush tabai ko
bandhna,nikah bandhna, doodh bandhna, zamin bandhna , badsha ko bandhna ke lar
na sake , barish bandhna , sama bandhna , rooh ko bandhna take kisi insan
ke ghar me dakhil na ho sake, bandargah bandhna ke jahaz dakhil na ho sake,kisi
zalim ka najaiz karobar bandhna naukar chakar ko bandhna taake bhage nahi
waghaira waghaira aise azeem kam in huroof se liye ja sakte hain aur aam
maqasid ke liye dusre sutoor bhi yeh hai jo maine bana di hai sutoor me naam ma
walida ke istemal karna lazmi hai
بستم
رغبت دل فلاں در محبت فلاں، تا محبت نا شود (محبت کو ختم کرنا)بستم نکاح و نسبت
فلاں (نکاح باندھنا)
بستم قدم دریں مکان فلاں بیروں قرار نہ یا بد (گھر سے باہر رہنے و الے کے قدم باندھنا)
عقد اللسان کل مخلوق معلوم وغیرہ معلوم فی حق فلاں (مخلوق کی زبان بندی)
عقد الدم رحم والحمل لا ید موا(خون جاننے سے حمل گرنے کا خطرہ ہو)
بستم ملازمت فلاں درد فتر فلاں نہ تبدیل دفتر نہ عہدہ (تبدیلی باندھنا)
بستم دکان فلاں فی حق مقبوضہ فلاں طلب خالی کر دن نہ کند (قبضہ باندھنا)
بستم قلب فلاں درمحبت فلاں تارجوع نہ کند(محبت باندھنا)
عقد الساقط الحمل فلاں لا السقط والسقط (حمل ساقط نہ ہو)
عقدالتعلق زن وشو لا مجا معت ابدا(مجامعت باندھنا)
عقدالعقل والخر و فلاں فی حق فلاں صم بکم عمی فھم لا یر جعون(عقل و خروباندھنا)
عقدالتعلق عاشقی فلاں بین فلاں لا تنزنی(عشق و تعلق باندھنا)
بستم دست دردی فلاں ارادا عادا عمدا فعلا وزدی نہ تو اندکرد(چوری کی عادت باندھنا)
بستم عادت شراب نوشی فلاں ترک شراب ابدا (شراب نوشی کی عادت باندھنا)
بستم زبان فلاں در غرض و حق فلاں کبھی خلاف نہ بولے(زبان بندی)
بستم اجرائے خون سینہ و حلق فلاں خون نہ جائے(جاری خون باندھنا)
بستم دست سزا فلاں فی حق فلاں سزا کے ہاتھ نہ ہلیں(مارنے کی عادت باندھنا)
بستم انزل وسرعت منی فلاں قطعی منزل نہ ہو(انزل و احتلام باندھنا)
بستم زبان و دست فلاں فی حق فلاں صم بکم عمی فھم لایر جعون(مارنے و گالی دینے کی
بستم قدم دریں مکان فلاں بیروں قرار نہ یا بد (گھر سے باہر رہنے و الے کے قدم باندھنا)
عقد اللسان کل مخلوق معلوم وغیرہ معلوم فی حق فلاں (مخلوق کی زبان بندی)
عقد الدم رحم والحمل لا ید موا(خون جاننے سے حمل گرنے کا خطرہ ہو)
بستم ملازمت فلاں درد فتر فلاں نہ تبدیل دفتر نہ عہدہ (تبدیلی باندھنا)
بستم دکان فلاں فی حق مقبوضہ فلاں طلب خالی کر دن نہ کند (قبضہ باندھنا)
بستم قلب فلاں درمحبت فلاں تارجوع نہ کند(محبت باندھنا)
عقد الساقط الحمل فلاں لا السقط والسقط (حمل ساقط نہ ہو)
عقدالتعلق زن وشو لا مجا معت ابدا(مجامعت باندھنا)
عقدالعقل والخر و فلاں فی حق فلاں صم بکم عمی فھم لا یر جعون(عقل و خروباندھنا)
عقدالتعلق عاشقی فلاں بین فلاں لا تنزنی(عشق و تعلق باندھنا)
بستم دست دردی فلاں ارادا عادا عمدا فعلا وزدی نہ تو اندکرد(چوری کی عادت باندھنا)
بستم عادت شراب نوشی فلاں ترک شراب ابدا (شراب نوشی کی عادت باندھنا)
بستم زبان فلاں در غرض و حق فلاں کبھی خلاف نہ بولے(زبان بندی)
بستم اجرائے خون سینہ و حلق فلاں خون نہ جائے(جاری خون باندھنا)
بستم دست سزا فلاں فی حق فلاں سزا کے ہاتھ نہ ہلیں(مارنے کی عادت باندھنا)
بستم انزل وسرعت منی فلاں قطعی منزل نہ ہو(انزل و احتلام باندھنا)
بستم زبان و دست فلاں فی حق فلاں صم بکم عمی فھم لایر جعون(مارنے و گالی دینے کی
عادت
باندھنا)
ختم اللہ علی قلوبھم و علی سمعھم وعلی ابصار ھم فلاں فی المحبت المودہ فلاں(محبت میں عقل و خردباندھنا)
بستم قدم درمکان خود فلاں بیروں قیام نہ پذ یرد(باہر رہنے والوں کا قدم باندھنا)
بستم قدم فلاں در پاکستان بیرون نہ رود(ملک کے باہر جانے والے کا قدم باندھنا)
ضبظ نطفہ فلاں(عورت) حمل قرار نہ شود (حمل باندھنامیاں بیوی دونوں کو بنا کر دیں)
عقدالزنامابین فلاں و مابین فلاں لا تنزنی ابدا (زناباندھنا)
ختم اللہ علی قلوبھم و علی سمعھم وعلی ابصار ھم فلاں فی المحبت المودہ فلاں(محبت میں عقل و خردباندھنا)
بستم قدم درمکان خود فلاں بیروں قیام نہ پذ یرد(باہر رہنے والوں کا قدم باندھنا)
بستم قدم فلاں در پاکستان بیرون نہ رود(ملک کے باہر جانے والے کا قدم باندھنا)
ضبظ نطفہ فلاں(عورت) حمل قرار نہ شود (حمل باندھنامیاں بیوی دونوں کو بنا کر دیں)
عقدالزنامابین فلاں و مابین فلاں لا تنزنی ابدا (زناباندھنا)
gharaz yeh ke beshumar maqasid me inse kam lia jasakta hai
insha Allah inke aamal kamyab honge tajarba kare agar kisi waja se ek bar me
asar zahir na ho dobara karke de yeh sehan me rakhe ke 24 ghante tak inki
taseer zahir honi hai in aamal ko zohal aur qamar ke qiran ,tarbeeh , muqabla
me kia ja skta hai ya hafta ke din saat awal me kare alawa azen zaban bandi ke
amaal saat atarad me budh ke din kare jari chiz ko bandhne ka amal maslan khoon
,ehtelam,zina, muhabat wghaira ke amal qamar aqrab me aur qadam qabza makan
jaidad mulazimat talaq waghaira bandhne ke amal saat zohal me karne chahye
shayad maid auqat se aur bhi sahulat ho aamal zuban bandi ,hasid ghummaz
,chughal khor , zuban daraz dast daraz ke amaal taale aqrab ,jaddi ya sartan ya
sunbla ke 2 darje se 3 darje ke darmian karne chahiye banjh karna ya aulad ka
control karna ho to qiran aftab o qamar ya huboot qamar ho ya mushtari joooza
ke 23 ,26 ya sunbla ke 8 ya aqrab 8 darja par ho is waqt qiran aftab o qamar ho
ya qamar dar aqrab ho ,imsak ,ehtelam,surate inzal ke amal qamar o mirrikh me
muqabla ya tarbeeh ho to kare aqad o bastagi quwat e mardana ke liye
taale burj e saur ho aur jab zohra burj sartan me ho ya asad ke 11 darja
par ho mai dobara is amar ki wazahat kardu ke yeh ilm karamat me dakhal rakhta
hai tamam zaroorat mando ko faida pohchayen agar asar zahir na ho to bhi amal
se haath na uthaye bar bar kare ek waqt aayega ke asar zahir hogi jis banda e
khuda par is amal ki haqiqat khul jati hai woh kabhi nakam nahi ho skta
befazlehi tala maine in huroof e mufarrada se jiska bayan yehan par baais e tol
kalami hogi han itna kehna chahunga ke funne amaliyat sikhne wale hazrat o
khwateen is karamati amal ki asan zakat ada karke bahut kam waqt me huroof e
swamat ki roohani quwat ko apne liye mukhtas karke zindagi ke 75 fisad masail
ka hal khud nikal sakte hai mere nazdeek mukhtalif qisam ke amaliyat ki zakat
me huroof e swamat ki zakat qadre aasan hone ke bawajoood asar ke lehaz se
azimushshan hai goya ek bar mehnat karke ap zindagi bhar isse kam le skte hain
aur amal nakam hone ki koi wajah nahi hoti agar qawaid hi ghalat ho to alag bat
hai huroof e swamat ki zakat ke silsile me mukhtalif aqwal aamileen ke hai
aksar iski zakat chand ya suraj grahan me dena pasand karte hain aur bila shuba
is waqt aise aamal ki zakat ada ki jati hai lekin tajarba se yeh bat bhi sabit
shuda hai ke huroof e swamat ki zakat inke mutalliqa manazil e qamar me har mah
ada ki ja sakti hai aur taseer me auqat e grahan se kam harghiz nahi
behamdillah mere huroof ke zakat ke silsile me nihayat poshida sadree qwaid is
kasrat se maujood hain ke shayad o bayad kisi ke pas ho ,agar kisi sahb o
sahiba ko huroof e swamat ka amil banna ho to faqeer se rabta kare waazeh rahe
ke zakat ki adayegi aur fun ki bariki samjhane neez zakat e amal par az awal ta
akhir mukammal nazar rakhne taake apki mehnat zaya na ho aur waqt sarf karne ka
munasib hadiyah ada karna parta hai taake main bateeb e khaatir apki khidmat
kar sakun.
Contact:
E-mail: roohaniilaj92@gmail.com
0 comments:
Post a Comment